Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

הקמת אתר אינטרנט חינמי

השירותים הכלולים כאן יכולים לעזור לכם ליצור אתר אינטרנט מעוצב וידידותי לנייד עם מעט ידע טכני תמורת 29 ש"ח לחודש (או כ-49 ש"ח אם אתם מוכרים מוצרים) וכמה שעות מזמנכם. אתה יכול אפילו להפוך עסק קטן או יחיד לרווחי באמצעות קישורי קניות, קניות מקוונות ודרכים אחרות להרוויח כסף.

בוני אתרים אלו פועלים לפי מה שנקרא מודל עסקי freemium שבו לקוחות שרוצים לשלם עבור תכונות נוספות מממנים ביעילות את המרוצים עם תוכנית מוגבלת ללא תנאים.

בניית אתרים בחינם

בוני אתרים רבים מציעים תוכניות בחינם לבניית האתר שלך. אז, בין אם אתה מחפש ליצור אתר לעסק שלך, בלוג חדש או סתם רוצה לבנות לעצמך נוכחות מקוונת, הנה השירותים הטובים ביותר לבניית אתרים בחינם שיעזרו לך. Coi היא האפשרות הטובה ביותר בכל הנוגע למערכות בניית אתרים בחינם, אך הם מציעים גם מספר תוכניות בתשלום חזקות. בנוסף, מכיוון שהוא כולל רישום דומיין, 500MB של אחסון, Google Analytics ואינו מכיל פרסומות, לא תרגישו מחויבים לשדרג.

באופן מפתיע הוא מתגאה בכך שהוא עוזר למשתמשים שלו לבנות אתרים שאינם דורשים כישורי תכנות. זוהי פלטפורמת בניית אתרים בחינם המתמקדת בלהציע למשתמשיה ממשק ידידותי ואינטואיטיבי הכולל כלים קלים לשימוש להתאמה אישית ועיצוב האתר העסקי או האישי שלך. Wix ADI-Website Builder בולט מהקהל עם כלי חינמי של AI Design Intelligence שהופך את השינויים באתר קלים מהירים וללא טרחה.

Coi בניית אתרים משתמשת בעיצוב אינטרנט אינטואיטיבי וקל לשימוש בגרירה ושחרור המקל על יצירת אתר אינטרנט בחינם ללא ידע בקידוד. עם זאת, תזדקק לתוכנית פרימיום אם תרצה ליצור חנות אינטרנטית ולהשתמש בשם הדומיין המקצועי שלך.

עשית את כל המחקר אתה יודע מה אתה רוצה ועכשיו מחליט להשתמש בבונה אתרים בחינם כדי ליצור אתר ללא תשלום. אם אתה רוצה לבנות אתר לעצמך או לעסק שלך, תוכל לעשות זאת בקלות באמצעות הכלים והמשאבים הנכונים. צריך הרבה כשפים טכנולוגיים כדי להתרגל לאתר שלך, כולל ידע בשרת ו-html, FTP, רשמי אתרים ושירותי אחסון אתרים.

כדי ליצור אתר אינטרנט מתפקד במלואו, עליך להגן על שם הדומיין (URL) וחשבון אירוח אתרים. אתה צריך גם אחסון אתרים (אחסון אתרים), שהוא שרת שיארח וישמור את התוכן שלך במצב מאובטח כל הזמן פועל בשירות.

מערכות לבניית אתר חינמי

אם יש לך דומיין ואירוח אתה יכול ליצור אתר וורדפרס מכיוון ש-WordPress.org היא פלטפורמה כל כך פופולרית לבניית אתרים ששירותי אירוח אתרים רבים אפילו מציעים תוכניות אירוח מנוהלות בוורדפרס. אנו ממליצים לבחור בוורדפרס מכיוון שהוא קל לשימוש ויש לו אלפי עיצובים ותוספות חינמיות שיגרמו לאתר שלכם להיראות מקצועי וייחודי.

בדרך כלל זה מהיר יותר קל ויעיל יותר ליצור ולערוך אתר באמצעות עורך WYSIWYG מקוון, אבל אם אתה רוצה שליטה מלאה בכל ההיבטים של עיצוב האתר ואירוח האתר שלך, אתה צריך בונה אתרים. מחשב שולחני חינם. לאחר שמוכן את שם הדומיין ואירוח האתר שלך, תצטרך לבחור ולהתקין בונה אתרים (המכונה גם CMS). אתה יכול למצוא עיצובי אתרים המתאימים לסטארט-אפים, חנויות מסחר אלקטרוני, בלוגים, אירועים עם התוכנית החינמית תוכל להשתמש כמעט בכל התכונות של בונה אתרי Wix וגם Coi.

כלים נוספים להקמת אתרים באינטרנט

התוכנית היא אינסופית, ומאפשרת לכולם לבנות אתר בחינם לא רק לבחון את תכונות השירות, אלא גם לבנות באמצעותו מספר סוגים של אתרים כדי לתרגל ולשפר את כישוריו. אם תוסיף תכונות או שירותים נוספים של אתר + שיווק לשירות האתר החינמי, הוא יומר לתוכנית בתשלום שמתחדשת אוטומטית במחיר החידוש הנוכחי עד לביטול.

עם זאת לתוכניות החינמיות יש כמה מגבלות שעלולות להעניק לאתר העסק שלך מראה לא מקצועי, כגון שמות דומיין מוזרים ומודעות פולשניות. חלק ממגבלות האתר שאתה עלול להתמודד עמן אם תבחר באפשרות החינמית היחידה הן פרסומות או מיתוג באתר שלך. בהתאם לסוג העסק אתה יכול להוסיף תכונות מסחר אלקטרוני לאתר שלך.

עם Wix, Weebly ו- Coi אתה יכול ליצור כמעט כל סוג של אתר אינטרנט עסקי כולל חנות מקוונת – המאפשר לך להתחיל למכור ולהרוויח כסף תוך דקות. Coi מציעה מספר דרכים חזקות להפוך את הבלוג שלך לכלי שיווקי יעיל; אתה יכול גם להוסיף פורום בלוג שבו לקוחות יכולים לדון במוצרים ובשירותים שלך.

לאחר השלמת המדריך יש לך אתר אינטרנט מתפקד במלואו עם שם הדומיין שלך נגיש לחלוטין לאחרים, למי שלא רוצה לשלם עבור שם דומיין, אתה יכול גם להפעיל את האתר החי שלך עם כתובת אתר בבעלות וורדפרס. בעוד ש-GoDaddy ידוע כאתר שבו אתה יכול לקנות דומיינים בעלות נמוכה, ל-GoDaddy יש גם בונה אתרים משלו לבעלי אתרים שרוצים לקנות דומיינים ולבנות אתר משלהם בו זמנית.

שאלות ותשובות בנושא

תוכן עניינים

מאמרים נוספים במגזין
מחשבונים

מחשבון אינטגרלים

פונקציה: גבול תחתון: גבול עליון: חשב אינטגרל התוצאה: מחשבון אינטגרלים מחשבון אינטגרלים הוא כלי מתמטי שמשמש לחישוב ערכים של אינטגרלים מסוימים. אינטגרל הוא כלי מתמטי

מחשבונים

מחשבון אחוזים

מחשבון אחוזים כמה שווים X% מתוך מספר: חשב כמה אחוזים מייצג סכום מתוך סכום: חשב אם X% = סכום, כמה זה 100%: חשב מחשבון אחוזים

מחשבונים

מחשבון BMR

זכר נקבה גיל: 30 משקל (ק"ג): 70 גובה (ס"מ): 170 חשב BMR התוצאה שלך: מחשבון BMR ברוכים הבאים למאמר המציג את מחשבון BMR. במאמר זה,

מחשבונים

מחשבון

789÷456×123–0.=+C ברוכים הבאים למאמר זה המתעסק במחשבון. במאמר זה תוכלו למצוא מידע מקיף על מחשבון, כולל דוגמאות, טבלאות, סטודיות מקרה ותכנים רלוונטיים. אנחנו נתחיל בהקדמה