Please ensure Javascript is enabled for purposes of website accessibility

ניתוח שאיבת שומן בירכיים

ניתוח שאיבת שומן בירכיים

ניתוח שאיבת שומן הירך הוא הטרנד האחרון בירידה במשקל.

זהו הליך כירורגי שמסיר שומן מהמותניים והירכיים, אשר מוזרק לאחר מכן לחלקים אחרים בגוף. ההליך הפך לפופולרי יותר ויותר מכיוון שניתן לבצע אותו תוך שעה והמטופלים יכולים ללכת הביתה באותו היום. התוצאות גם נראות טבעיות יותר מאשר בהליכי שאיבת שומן מסורתיים.
ניתוח שאיבת שומן ירך הוא הליך כירורגי המסיר מצבורי שומן מקומיים מהמותניים. ההליך מבוצע בהרדמה מלאה ואורך כשעתיים. המנתח מבצע חתך בעור ומסיר כמות קטנה של שומן מאזור הירך. ניתוח שאיבת שומן ירך יכול להיעשות על אחת הירכיים או על שתיהן, בהתאם לצרכי המטופל. ניתוח שאיבת שומן ירך שימש כדי לסייע למטופלים שירדו במשקל אך עדיין יש להם עודף שומן בירכיים. זה יכול לשמש גם כדי לעזור למטופלים שרוצים לשפר את המראה שלהם על ידי הסרת עודפי שומן מהמותניים והישבן.

ניתוח שאיבת שומן ירך הוא הליך שמסיר שומן מהמותניים והירכיים.

זה מבוצע בהרדמה כללית. המנתח מבצע חתכים קטנים בעור, ואז מחדיר צינור דק הנקרא קנולה לרקמת השומן. הקנולה שואבת את עודפי השומן ושאבה אותו לתוך מיכל, אשר מוסר לאחר מכן דרך חתך בבטן התחתונה. המטופל יכול בדרך כלל ללכת הביתה באותו יום של הניתוח ויוכל לחזור לפעילות רגילה תוך שבוע עד שבועיים לאחר הניתוח.
ניתוח שאיבת שומן ירך הוא אחד הניתוחים הקוסמטיים הפופולריים ביותר, והוא לא מיועד רק לסלבריטאים. ההליך נעשה כדי להסיר מצבורי שומן הממוקמים בירכיים, בירכיים או בישבן. סוג זה של ניתוח משמש לעתים קרובות להידוק עור רפוי באזורים אלה, והוא יכול גם להפחית צלוליטיס. ניתוח שאיבת שומן ירך יכול להיעשות בטכניקה זעיר פולשנית בשם SmartLipo המשתמשת בלייזר לפירוק תאי שומן. הליך זה יכול להתבצע בהרדמה מקומית עם סדציה כך שלא תזדקק להרדמה כללית או ללינת לילה בבית החולים.

ניתוח שאיבת שומן ירך הוא דרך להסיר שומן מהירכיים, הירכיים והישבן.

זה נקרא גם "ליפו-ליפו" או "שאיבת שומן בלייזר". ניתן לעשות זאת בשתי דרכים: על ידי החדרת צינור דרך חתך בעור, או באמצעות לייזר המכוון לתאי שומן מתחת לעור. שיטת החתך אורכת לרוב כשעתיים ושיטת הלייזר אורכת לרוב כשעה. ההליך יכול להיעשות על אנשים בכל גיל, אבל הוא נפוץ ביותר על אנשים מעל גיל 40 שירדו במשקל ורוצים להסיר עודפי עור לאחר ירידה במשקל. הניתוח לא יגרום לך לרדת במשקל. זה פשוט יעצב מחדש את הגוף שלך על ידי הסרת עודפי שומן מאזורים מסוימים בגופך.
ניתוח שאיבת שומן ירך הוא הליך כירורגי המסיר שומן מהמותן. ההליך מתבצע על ידי ביצוע חתך בעור ולאחר מכן הסרת השומן באמצעות מכשיר שאיבה ואקום. הניתוח קיים כבר זמן רב, אך רק לאחרונה החלו המנתחים להשתמש בטכניקות חדשות כדי להפוך את ההליך לפחות פולשני. השומן שהוסר במהלך הליך זה יכול לשמש לשחזור אזורים אחרים בגוף או למחקר רפואי.

https://iposuction.co.il

שאלות ותשובות בנושא

תוכן עניינים

מאמרים נוספים במגזין
מחשבונים

מחשבון BMR

זכר נקבה גיל: 30 משקל (ק"ג): 70 גובה (ס"מ): 170 חשב BMR התוצאה שלך: מחשבון BMR ברוכים הבאים למאמר המציג את מחשבון BMR. במאמר זה,

מחשבונים

מחשבון

789÷456×123–0.=+C ברוכים הבאים למאמר זה המתעסק במחשבון. במאמר זה תוכלו למצוא מידע מקיף על מחשבון, כולל דוגמאות, טבלאות, סטודיות מקרה ותכנים רלוונטיים. אנחנו נתחיל בהקדמה

מחשבונים

מחולל סיסמאות

מחולל סיסמאות לפי כמות תווים אורך הסיסמה: צור סיסמה סיסמה: בעידן המודרני של הטכנולוגיה, סיסמאות מהווה חלק חשוב וקריטי באבטחת המידע האישי שלנו. מחולל סיסמאות